Podpora

 kontakt, hotline a služby pre zákazníkov 

 

Podpora (technická podpora) je služba, ktorá vám pomôže pri riešení akýchkoľvek problémov. Naši skúsení odborníci vám ochotne poradia.

Kontakt - Údaje pre hotline - Často kladené otázky (FAQs)


Kontakt

Ak potrebujete technickú podporu alebo inú pomoc, obráťte sa na našu službu HOTLINE - radi vám pomôžeme. Kúpou softvéru a jeho registráciou ste získali oprávnenie na využívanie tejto služby. Používaním HOTLINE si šetrite váš drahocenný čas.

5PSOFT software
Karloveská 63, 842 01 Bratislava 4

info@5psoft.sk

0903 / 241234 HOTLINE NONSTOP
0905 / 259561

Mapa: Kde nás nájdete? (mapa Bratislava 4, Karlova Ves)

Údaje pre HOTLINE

Ak sa na nás obraciate, prosíme, pripravte si nasledujúce informácie, budeme ich požadovať:

 
  • Presný názov produktu (alebo jeho skratku) a jeho verziu. Toto je uvedené v dokumentácií alebo to nájdete v dialógovom okne O programe (menu Nápoveda).
  • Váš Aktivačný kľúč je uvedený na krabičke CD, na registračnej karte alebo ho prečítate priamo v programe - je uvedené v dialógovom okne O programe (menu Nápoveda).
  • Verziu operačného systému, napr. Windows XP slovenská verzia.
  • Názov subjektu, ktorý je držiteľom licencie.
  • Meno osoby a kontaktné údaje (E-mail alebo telefón) žiadateľa o technickú podporu.
  • Popis problému - najlepšie je ak sa kontaktujete priamo od počítača.

Často kladené otázky (FAQs)

  1. Aký ekonomický model sa používa?
  2. Potrebujem pomôcť pri ovládaní programu, čo mám robiť?
  3. Ako z programu prenesiem tabuľku alebo graf do Wordu?
  4. Mám inštalované staré Windows 98 a vznikajú problémy, čo s tým?
  5. Kde je možnosť "okamžitého stiahnutia" demonštračnej verzie?
  6. Dá sa prepojiť UČTO s programom FINA PLUS?

 1.   Aký ekonomický model sa používa?
Každý náš softvér má v sebe zabudovanú nápovedu, ktorá obsahuje Teoretickú časť. V programe stačíte F1 a následne kliknete na tlačítko Obsah, môžete vidieť odkaz na teoretickú časť. Nájdete tu vysvetlenie teórie, ktorou sa softvér riadi i zoznam použitej literatúry. Teóriu si môžete vytlačiť, kliknutím na tlačítko Tlačiť (Print).
 
 2.   Potrebujem pomôcť pri ovládaní programu, čo mám robiť?
Každý náš softvér má v sebe zabudovaný systém nápovedy, v ktorom je aj časť Otázky a odpovede (FAQ). Takže keď v programe stačíte F1 a následne kliknete na tlačítko Obsah, môžete vidieť odkaz na Otázky a odpovede. Tu nájdete najčastejšie kladené otázky k softvéru i niektoré postupy pri jeho ovládaní. V prípade, že máte ďalšie otázky k ovládaniu, kontaktujte HOTLINE.
 
 3.   Ako z programu prenesiem tabuľku alebo graf do Wordu?
Zo všetkých programoch je možné údaje prenášať pomocou schránky do iných aplikácií (napríklad Word, Excel alebo WordPro). Tabuľku, graf alebo text si vyselektujeme a stlačíme klávesy CTRL+C. Prepneme sa do druhej aplikácie a stlačením kláves CTRL+V sa údaje skopírujú. Takýmto spôsobom si napríklad môžete preniesť graf z Fina PLUS do dokumentu písaného vo Worde.
 
 4.   Mám inštalované staré Windows 98 a vznikajú problémy, čo s tým?
Ak ste užívateľ našich produktov a používate starší operačný systém Windows 98, potom musíte mať produkty minimálne verzie 4.20. Ďalšie informácie sú v "CITAJMA.TXT" alebo kontaktujte HOTLINE.
 
 5.   Kde je možnosť "okamžitého stiahnutia" demonštračnej verzie?
Každý náš softvér sa skladá z programu, príručiek a vzorových príkladov. Tu získate všetky informácie o funkčnosti a použiteľnosti softvéru:
 
 
 6.   Dá sa prepojiť UČTO s programom FINA PLUS?
Áno je to jednoduché, existuje viacero spôsobov riešení. Najjednoduchší je vypĺňať tabuľky pomocou schránky, ale lepšie riešenie je priame prepojenie na ÚČTO, takéto riešenie používa účtovníctvo DATALOCK/W od fy DATALOCK alebo účtovníctvo PERSPEKT fy ESET. Iný spôsob je použiť program PRENOS, ktorý pozná viacero účtovníctiev napr. SOFTIP.
 


  Našiel som chybu! | Vaše postrehy a nápady | Mapa webu
[Nahor ^] 

...producent ekonomických softvérov pre TOP manažérov...
W3C XHTML 1.0